Deşi în SUA a fost înregistrată o mică creştere în rândul numărului de abonaţi la serviciile Pay TV în primul trimestru al acestui an, se pare că intenţia de a renunţa la serviciile de cablu rămâne la modă. Abonaţii pay TV au aceeaşi dorinţă a anula abonamentul ca şi în 2011.
Astfel, 15% dintre utilizatorii adulţi de servicii broadband, din rândul celor care sunt abonaţi la un serviciu de cablu, satelit sau telecomunicaţii au intenţia să îşi anuleze abonamentul în următoarele 6 luni. Acest trend e neschimbat de 3 ani, în ciuda creşterii calităţii programelor şi a cantităţii de conţinuturi. Motivul? Sursele alternative de divertisment şi costurile în creştere ale serviciilor pay TV.
Printre marii jucători pe această piaţă în SUA se număra Verizon, care a adopta soluţia Intel OnCue. Google nu a avut succes cu oferta sa OTT TV, Sony ar fi depus armele, iar Apple nu contează pe această piaţă. Amazon, Apple, Google şi Microsoft sunt doar câteva dintre numele care nu au fost capabile să vină cu un serviciu pay TV viabil. Să vedem dacă vom mai putea spune asta şi la anul, mai ales dacă Apple lansează un serviciu TV pe măsură aşteptărilor.
Via broadbandtvnews
Tweet