Televizoarele smart şi experienţa multiscreen vitale pentru advertiseri în timpul Cupei Mondiale 2014

0
419

La vară vom asista la Cupa Mondială de fotbal ediţia 2014, ocazie cu care experienţa Smart TV, dar şi multiscreen va fi la mare preţ. Advertiserii sunt interesaţi de acest aspect, pregătindu-se să îşi livreze reclamele pe multiple suporturi.

YM295214_YuMeWorldCupInfographic_FNL_RGB_OL

Aproape jumătate dintre potenţialii privitori (46%) afirmă că e important pentru ei să privească aceasta competiţie pe multiple terminale. Astfel, utilizatorul de rând ar putea privi un meci pe Smart TV, pentru că în acelaşi timp să stea şi pe tableta sau telefon, urmărind alte scoruri sau comentând meciul live pe Twitter.

59% dintre potenţialii consumatori ai evenimentelor recunosc că prin utilizarea mai multor terminale pot privi mai multe meciuri, deci au de câştigat la acest capitol. Când vine vorba de live streaming, au câştig de cauză PC-ul cu 33%, apoi tableta cu 22% şi smartphone-ul cu 22%. Smart TV-ul obţine doar 13%, conform unui studiu al celor de la Yume, care  oferă pachete speciale de reclame pentru departamentele de marketing ale diferitelor firme.

Cupa Mondială va fi o ocazie excelentă de a testa advertisingul multiscreen.

Via rapidtvnews