Televizoarele smart încep să fie produse dominante pe piaţa TV

0
456

Smart TV-urile se apropie de dominaţia pieţei televizoarelor, ele urmând să reprezinte 73% din livrările globale de modele TV cu ecran plat până în 2017. În 2013 procentul era de 33%, conform celor de la Strategy Analytics.

smart tv statistici

În SUA, BI Intelligence estimează că până în 2016 vor exista în jur de 25 de milioane de smart TV-uri active în casele americanilor. Ciclul de viaţă al TV-ului este scurtat cu această ocazie, iar preţurile produselor de acest gen se afla în scădere. Se înregistrează o creştere explozivă a numărului de gadgeturi de streaming, de la Google Chromecast la Apple TV. Studiul menţionat mai sus arată că Apple TV şi Roku au cea mai mare cotă de piaţă în rândul terminalelor de streaming, dar Chromecast se descurcă la rândul său destul de bine.

8 milioane de modele Apple TV şi 4.5 milioane de unităţi Roku au fost livrate în SUA în 2013. Smart TV-urile vor reprezenta deja majoritatea modelelor de televizoare livrate în acest an, iar în 2015 mai multe gospodarii vor avea un Smart TV decât un TV conectat. HTML5 e văzut drept metodă de unificare între televizoarele conectate, fiind integrat de LG şi Chromecast în environmenturile lor dedicate.

Cu atât de multe funcţii smart, televizorul a devenit mai degrabă un hub media decât aparatul pe care te uiţi la canale TV…

via businessinsider.in