Consumatorii în căutare de divertisment aleg tot mai des să renunţe la televizor în favoarea Internetului, conform unui nou studiu realiazt de către Deloitte în Australia. Se pare că această ţară a ajuns la acel punct în care TV-ul a devenit depăşit, iar epoca digitală acaparează divertismentul.
Studiul a implicat 2300 de repondenti şi a arătat că Internetul se afla în top 3 surse de divertisment, cu 18% dintre cei chestionaţi afirmând că folosesc servicii că ABC iView sau Foxtel Go pentru a vedea serialele preferate pe care le-au ratat. În plus, 80% dintre cei întrebaţi au declarat că fac multitasking pe terminalele lor în vreme ce se uită la TV. Dacă lucrurile continuă în acest ritm, în următoarele 12 luni online-ul va depăşi televiziunea că sursa preferată de divertisment a publicului.
Studiul Deloitte Media Consumer arata că televiziunea cu plata are o rată de 4% de anulare a abonamentelor, dar şi faptul că consumatorii folosesc Internetul mai mult ca o suplimentare a nevoilor lor de divertisment. Vizionarea masivă a serialelor şi filmelor, acel “binge watching” a devenit un trend uriaş, mai ales de când Netflix şi servicii similare aleg să publice un serial deodată, cu toate episoadele la un loc, cum e cazul lui House of Cards.
Va deveni televizorul doar un accesoriu scump în casă, acum că nici consolele nu mai au aceeaşi popularitate?
via worldtvpc
Tweet