Sky AdSmart introduce reclame personalizate către publicul din UK; acestea vor fi distribuite în funcție de locație

0
119

Se pare că începând de acum televizoarele noastre Smart TV ne vor oferi și reclame personalizate în funcție de locația în care ne aflăm, procedeu similar cu cel prin care diferite aplicații smart ne oferă sugestii de seriale, filme sau conținut video online în funcție de programele pe care le urmărim.

Sky-adsmart1

Un astfel de serviciu a fost introdus de către compania Sky, iar el poartă numele de AdSmart. Mai exact, scopul acestui serviciu este de a oferi reclame personalizate ale unor produse ce se află în vecinătatea locației dvs. De exemplu, atunci când cineva din Londra ar putea vedea o reclamă pentru o ofertă aplicată de către o reprezentață auto unui automobil în Brixton, cineva din Scoția ar putea primi o reclamă similară, dar oferta va fi disponibilă la o altă reprezentață aflată într-un oraș din vecinătate, și nu tot în Londra.

Sky AdSmart va folosi atât locația dumneavostră, cât și date demografice. Pentru început, un număr de 40 de companii au decis să se alăture acestui program, printre ele regăsim nume ca: Audi, Tesco, Royal Bank of Scotland și American Airlines. Serviciul va fi disponibil doar în UK pentru moment, dar ne așteptăm ca el să se extindă și în alte țări.

Via: TheNextWeb