Masashi Imamura, şeful secţiunii TV de la Sony a stat de vorbă cu jurnaliştii la acest început de săptămână, făcând o serie de predicţii pentru segmentul pe care îl conduce. Divizia TV a companiei va începe o nouă viaţă marţi, pe 1 iulie, transformându-se în ramura Sony Visual Products.
Oficialul menţionat anterior a prezis că Visual Products va aduce profit până la finalul anului fiscal. Reducerea costurilor fixe, livrările crescute, restructurările şi schimbări de strategie vor aduce profit, se pare. În ultimii ani divizia TV a celor de la Sony a fost de multe ori subiect de controversă. Motivul? Fiecare din ultimii 10 ani a adus pierderi financiare pentru această zonă, iar şeful Sony, Kazuo Hirai a fost presat să vândă această ramură.
El a decis totuşi că e încă loc de creştere, dar ca o firmă nouă desprinsă din compania mama. În ultimul an fiscal Sony TV a pierdut 250 de milioane de dolari. Va fi acum nevoie de mai multe transparenta în operaţiuni şi se pare că Sony Visual Products va accepta şi parteneri şi investitori pentru a putea creşte. Vânzările de televizoare au crescut cu 29.7% în ultimul an fiscal, deci există speranţă, mai ales datorită Cupei Mondiale.
Via CNET
Tweet