Retailerul online Alibaba cheltuieşte 50 de milioane de dolari pe o aplicaţie smart TV

0
71

Alibaba este un soi de eBay al Asiei, care recent a fost listat la bursă, cu o valoare de piaţă de 25 de miliarde de dolari, iar acum a cheltuit nu mai puţin de 50 de milioane de dolari pe o simplă aplicaţie pentru smart TV-uri.

peel-iphone

Ei i-au contractat pe cei de la Peel pentru proiect, aceştia având deja experienţa unui software pe care îl găsim preinstalat pe terminalele Samsung şi Sony, cu rol de telecomandă TV şi ghid TV. Alibaba ar fi fost şi un investitor strategic la Peel, de aceea şi apropierea între companii. Peel şi-a lansat aplicaţia în 2012, care elimină nevoia de telecomenzi TV,  pentru DVR-uri şi set top boxuri. Aplicaţia lor poate controla 3500 de branduri de televizoare şi 600 de set top boxuri.

Peel are şi contracte cu Showtime, Sundance, Naţional Geographic şi HBO, printre alţii. Aplicaţia acestei companii are 90 de milioane de utilizatori în 200 de ţări, cu 5 miliarde de acţiuni smart remote pe lună. Alibaba a investit şi în Youku Inc şi ChinaVision, deci retailerul are intenţii serioase pe piaţa Smart TV şi nu m-ar mira să lanseze propriul set top box sau televizor în curând.

via internetretailer.com