Rata de penetrare a televizoarelor Smart TV în China va depăși 70% în 2014

0
67

Odată cu decizia distribuitorilor de servicii de internet din China, printre care se numără Baidu, Alibaba și Tencent de a încheia parteneriate cu vânzătorii de televizoare LCD pentru a oferi pachete Smart TV împreună cu un abonament de date, cota de piață pentru acest tip de produse a cunoscut o creștere foarte rapidă.

letv-x60

Potrivit lanțurilor de aprovizionare din Taiwan, se așteaptă ca rata de penetrare în 2014 a televizoarelor Smart TV din China să depășească 70%, spre deosebire de 2013, când această cotă a fost de doar 50%. Sursa menționează faptul că producătorul LeTV a decis să lanseze televizoare Smart TV de 39, 50 și  60 de inch, urmând ca în 2014 să introducă și modele cu diagonala de 70 de inch.

Producătorul TCL a încheiat recent un parteneriat cu Baidu, pentru a lansa platforma iQIYI și pentru a oferi televizoare Smart TV împreună cu abonamente de date Baidu. În acest moment există doar un model cu diagonala de 47 inch, compania dorind să lanseze modele de 49, respectiv 50 inch în 2014.

Via: Digitimes