Piaţa globală de televizoare a înregistrat o scădere pentru al doilea an consecutiv, ajungând la un minus de 6% faţă de nivelul din 2012. Acest fenomen e însoţit de o scădere a popularităţii LCD TV-urilor în China, zona Asia-Pacific şi Europa de Est.
Livrările globale de televizoare în 2013 au fost de 225.1 milioane de unităţi, în comparaţie cu cele 238.3 milioane din 2012. În 2010 se înregistrase un boom printr-o creştere de 11%, în vreme ce în 2011 creşterea a fost de doar 1%. Nici consumatorii din America de Nord sau Europa de Vesewt nu au părut foarte tentaţi de perspectiva achiziţionării unui televizor nou.
China a fost teritoriul cel mai rău lovit de scădere, deoarece a expirat şi un program de finanţare din partea guvernului pentru noi electronice. Astfel doar în trimestrul 3 de anul trecut China a pierdut 1 milion de LCD TV-uri livrate faţă de Q3 2012. Şi în trimestrul 4 s-a înregistrat o scădere, de la 14.5 milioane la 14.4 milioane.
În Europa de Est livrările au fost mai mici cu 14% în 2013, semn al crizei economice de pe continent.
Via broadbandtvnews
Tweet