Piaţa televizoarelor din România ar putea depasi 275 de milioane de euro, după un semestru cu vânzări foarte bune

0
55

Piaţa televizoarelor din România a depăşit valoarea de 275 de milioane de euro în acest an, impulsionata fiind de Campionatul Mondial din Brazilia şi ascensiunea smart TV-urilor. Un segment cu vânzări foarte bune în ţara noastră a fost cel al televizoarelor cu ecran subţire.

samsung-vs-sony

Luna iunie a fost o perioadă de vârf pentru achiziţii, conform unui nou raport GfK Temax România. Reprezentanţii industriei sunt optimişti şi cu privire la perioada următoare, estimând că piaţa televizoarelor cu ecran subţire ar putea ajunge în acest an la 277 milioane de euro. Estimarea vine de la Toshiba România, iar creşterea valorică ar putea fi în jur de 15% faţă de anul 2013, iar cea cantitativă de 20%.

Asta înseamnă atingerea unei pieţe de peste 827.000 de unităţi. Printre firmele angrenate în războiul platformelor Smart TV se număra LG, cu webOS sau Philips cu Android, dar şi Samsung cu propria abordare software. Televizoarele 4K sunt prezente la noi în ţara încă din vara anului trecut, de la toţi mari producători. Toshiba a atacat zona de 40 – 55 inch cu modele 2K, în vreme ce Sharp oferă modele 2.5 k de 60+ inch.

Anul 2000 ar putea marca şi un total de 2000 de unităţi de televizoare 4K vândute în ţara noastră, ceea ce e foarte bine pentru Europa de Est.

Via Jurnalul.ro