Microsoft vrea să facă interfata de pe Xbox mai intuitiva, folosind Kinect si un “schelet virtual”

0
88

Cei care au pus mâna pe un Kinect, sau mai bine spus în faţa unuia au realizat că nu e chiar comod să navighezi în interfaţa unui Xbox, fie el şi Xbox One. Este destul de greu să selectezi şi activezi obiecte în această interfaţă grafică folosind Kinect, deci Microsoft vrea să facă mai intuitivă experienţa.

kinect

Conform companiei din Redmond, utilizatorii au tendinţa de a face un gest de presiune atunci and activează un obiect pe ecran, ca şi cum ar apăsa pe un buton imaginar. Uneori ei activează o zonă greşită şi asta poate provoca frustrare. Ei bine,  Microsoft are un brevet care indică o schimbare de abordare. Compania a venit cu ideea că senzorul Kinect să creeze un model al utilizatorului folosind camera ce măsoară adâncimea.

Apoi cursorului din GUI se va mişca în funcţie de poziţia unei încheieturi a scheletului virtual creat de Kinect pentru utilizator. Astfel, mişcările fizice sunt interpretate ca gesturi de control şi pot fi folosite pentru a opera cu un cursor. Mai jos vedeţi cam cum se controlează un Xbox One prin Kinect acum. Voi ce îmbunătăţiri aţi aduce sistemului?

Via winbeta