Livrările de televizoare cresc cu 4% în trimestrul 3 din 2014, iar cele de televizoare LCD urca cu aproape 9%

0
86

Cele mai noi cifre de la DisplaySearch indică o creştere a livrărilor de televizoare în trimestrul 3 al acestui an cu 4%, în vreme ce modelele LCD TV au crescut cu aproape 9%. Declinul livrărilor de televizoare cu plasmă şi al modelelor CRT continua între timp.

lcd-tv-vs-lcd-quantum-dots

Creşterea anuală a livrărilor a fost cu mai puţin de 1% mai mare în 2014, dar America de Nord conduce valul inovaţiilor, prin intermediul creşterii segmentului LCD TV cu peste 12% faţă de anul trecut şi asta doar în trimestrul 3. Livrările LCD TV din China au crescut cu 9% în comparaţie cu o perioadă slabă din 2013 şi asta în ciuda unor vânzări nu prea impresionante în perioada sărbătorilor chineze din toamnă.

Şi zona Asia-Pacific stă bine, în frunte cu piaţa TV din India, unde creşterea monedei locale a făcut televizoarele LCD mai accesibile. 2014 a adus şi o accelerare a livrărilor de modele Ultra HD, care au început să aibă preţuri mai accesibile şi să ofere mai multă varietate. Acest segment a înregistrat un salt spectaculos cu peste 500% faţă de trimestrul 3 al anului trecut, depăşind 3 milioane de unităţi, iar pe 2014 numărul total de livrări este de 6.4 milioane de unităţi.

China rămâne piaţa principală pentru creşterea modelelor Ultra HD, reprezentând peste 60% din livrările acestor modele în ultimele 3 luni.

via Digitimes