După ce a obţinut succes cu televizoarele webOS în teritoriile unde acestea sunt disponibile, LG ataca acum piaţa din India. Acolo va oferi nu mai puţin de 23 de modele de televizoare smart în acest an, aşteptându-se la rezultate deosebite.
Având în vedere că în 2020 populaţia Indiei va fi cea mai numeroasă de pe glob, o astfel de piaţa e vitală pentru orice companie. Totalul va fi de 50 de modele noi în acest an, iar dintre cele 23 de televizoare menţionate, 8 vor fi Ultra HD. LG a lansat deja smart TV-uri cu ecrane OLED curbate în India, iar acum compania pregăteşte şi noi produse Ultra HD din aceeaşi gamă, împreună cu primele modele webOS pentru piaţa hindusă.
Accentul se va pune pe televizoare de 42, 47 şi 55 de inch, cu sau fără tehnologie 3D şi funcţii smart. webOS este un sistem de operare intuitiv, bazat pe Linux şi preluat de către HP de la Palm, iar apoi de LG de la HP în 2013. Profitul adus de segmentul home entertainment în India a crescut cu 25% faţă de anul trecut, iar cu valul de achiziţii în perioada Cupei Mondiale, mă aştept ca această creştere să se exacerbeze.
Tweet