E tot mai greu să găseşti conţinuturi interesante în avalanşa informaţională; Iată un studiu despre frustrarea publicului!

0
69

Se pare că o treime dintre consumatorii chestionaţi în cadrul unui studiu Digitalsmiths sunt copleşiţi de numărul de canale TV oferite şi 88.2% se uită la aceleaşi canale în mod regulat. Astfel, ei pot rata conţinuturi originale şi totul pentru că pachetul uriaş de conţinuturi nu este ambalat şi prezentat mai atractiv.

081

46% dintre repondenti petrec 10 minute sau mai mult schimbând canalele TV în fiecare zi, iar 80.3% dintre consumatori se uită la doar 10 sau chiar mai puţine canale, deşi au la dispoziţie zeci, dacă nu chiar sute de canale. Consumatorii sunt frustraţi de experienţa oferită de provideri, declară Ben Weinberger, fondator Digitalsmiths.

Furnizorii de conţinuturi încearcă să creeze aplicaţii de tip second screen pentru telefon şi tableta care să atragă utilizatorii către produsele lor, dar asta nu îi ajută prea mult, se pare. Set top box-ul este cel care oferă conţinuturile şi se pare că tot mai mulţi utilizatori îşi iau programele preferate din alte surse, alegând să privească tot mai puţin pachetul de programe oferite.

Vestea bună pentru operatorii de cablu este doar 19.6% dintre repondenti sunt nemulţumiţi cu oferta providerului actual.

Via broadbandtvnews