Compania americană VIZIO își dublează numărul de vânzări în trimestrul 3

0
61

Acum 2 zile, pe 27 noiembrie, VIZIO, una dintre cele mai mari companii din America, producătoare de Smart TV-uri și display-uri LCD și-a anunțat rezultatele pe trimestrul 3 din 2013.

Din câte se pare, rezultatele arată faptul că industria cunoaște o creștere constantă an după an, astfel s-a ajuns la un procent de creștere de 18% anual, într-o perioadă în care piața de televizoare LCD din America de Nord a înregistrat un declin de 4%. Doar o singură companie a mai reușit să obțină un procent asemănător.

VIZIO, INC. LCD SMART TV

Succesul recent al companiei VIZIO se poate datora faptului că au început să ofere o gamă mai variată de televizoare cu diagonală mare și televizoare Smart TV. Recent, VIZIO a lansat seria M de televizoare Smart TV, care se poate găsi în unele dintre cele mai mari lanțuri comerciale din America: Best Buy, Costco, Sam’s Club, Walmart. Dispunând de margini foarte subțiri, aproape edge-to-edge, VIZIO a reușit să creeze o nouă linie de televizoare HD, cu diagonale cuprinse între 32-80 inch. De asemenea, acestea vin la pachet și cu platforma Smart TV VIZIO VIA Plus.

Obiectivul VIZIO a constat întotdeauna în utilizarea celor mai noi tehnologii și oferirea de dispozitive la unele dintre cele mai accesibile prețuri de pe piață. Aceștia au obținut premiul pentru cea mai mare satisfacție din partea utilizatorilor cu un HDTV ce avea o diagonală de mai puțin de 50 inch.

 

Via: Consumerelectronics.net