5 predicţii pentru segmentul Smart TV în 2014: reclame interactive, aplicaţii la putere si altele

0
67

Azi avem câteva predicţii interesante pentru voi legate de segmentul Smart TV în acest an. Ele vin de la Ciol.com şi noi le trecem prin filtrul critic şi vedem ce e plauzibil şi ce nu. Hai să aflăm ce ne rezervă 2014!

tv-apps-i0

Pentru început conţinuturile video vor fi la mare căutare pe smart TV-uri şi nu neapărat cele livrate de televiziuni, ci mai degrabă cele disponibile prin streaming sau dongle-uri şi servicii de tot felul. Tot în 2014 aplicaţiile TV ar putea deveni mai relevante şi mai performante, cu APK-uri evoluate şi dezvoltatori care au început să înţeleagă experienţa pe care trebuie să o livreze.

Evoluţia Smart TV înseamnă şi evoluţia reclamelor, care vor deveni interactive în acest an, datorită conectivităţii web şi a adoptării lui HTML5. Un alt trend logic este cel al ieftinirii televizoarelor şi dacă un televizor 4K Vizio costă 1000 de dolari, vă daţi seama cât costă unul Full HD la acest brand. Apoi următoarele luni vor aduce şi o abundenţă de conţinut de la furnizorii de servicii de cablu, de la Netflix şi toţi marii provideri, care se vor adapta la creşterea vânzărilor de televizoare.

Cât de realiste vi se par aceste predicţii?

Via Ciol.com